Oferta
Nasze szkolenia
Oferujemy szkolenia dofinansowane: dla firm oraz dla osób indywidualnych oraz przeprowadzamy szeroko pojęte analizy potrzeb oraz efektywności danej organizacji. Posiadamy doświadczone grono trenerów oraz konsultantów i liczne praktyki biznesowe, poparte wieloma sukcesami. Stosujemy innowacyjne metody szkoleniowe, efektywne programy oraz nieszablonowe i praktyczne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta.
Automotywacja – proaktywne dążenie do realizacji celów
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z zakresu mechanizmów motywujących ludzi do działania, poszerzenie świadomości źródeł własnej inspiracji oraz rozpoczęcie lub wzmocnienie procesu dążenia do samorealizacji. Celem edukacyjnym jest również wskazanie metod stałego zwiększania stopnia zadowolenia z podejmowanych działań.
BLOK I
Automotywacja – naturalna motywacja
Czym jest motywacja wewnętrzna?
Motywacja wewnętrzna a zarządzanie karierą.
Metoda odkrywania potencjału, talentów i umiejętności.
Mapa dokonań.
Wartości związane z życiem zawodowym
Techniki zarządzania sobą w czasie
Czynniki motywujące oraz demotywatory
BLOK II
Automotywacja – programowanie podświadomości
Pojęcie podświadomości i jej wpływ na życie codzienne
Siła sugestii.
Proces afirmacyjny - czynniki warunkujące skuteczność afirmacji
Techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu
Wizualizacja dla sukcesu
Automotywacja – sztuka skutecznego działania
Ustalanie celów
Sztuka szukania nowych rozwiązań
Techniki pomagające w przezwyciężaniu przeszkód dla twórczego myślenia
Zasady budowania własnego wizerunku
Autoprzekaz - Trening formułowania
Plan wdrożeniowy
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje typologie ról zespołowych w wymiarze zadaniowym interpersonalnym oraz ich znaczenie dla pracy zespołu.
Stosuje działania współpracy na rzecz klienta wewnętrznego, na rzecz dążenia do wspólnych celów
Buduje dobre relacje wewnątrz firmy w stosunkach pracowniczych oraz dba o przyjazny wizerunek własnej osoby i firmy
Identyfikuje oraz wykorzystuje własne motywatory wewnętrzne
Definiuje techniki efektywnego zarządzania sobą w czasie
Radzi sobie ze stresem w pracy – wg. poznanych metod automotywacyjnych
Stosuje w praktyce asertywną komunikację
Wykorzystuje metody proaktywnego działania w zespole
Współpracuje na rzecz wspólnych celów
Zna pojęcie autoprezentacji i wykorzystuje je w teorii oraz w praktyce
Definiuje proces afirmacyjny i wie na czym polegają czynniki warunkujące skuteczność afirmacji
Stosuje techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu
Definiuje mapę dokonań i wie na czym polega
Wykorzystuje techniki efektywnego zarządzania sobą w czasie
Rozróżnia czynniki motywujące oraz demotywatory
W zakresie kompetencji społecznych rozwinął przeformułowania przekonań na temat siebie, oraz buduje własny wizerunek w oparciu o talenty i unikalność.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu automotywacji – proaktywnego dążenia do realizacji celów.
Efektywna obsługa klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnych rozmów z klientem w sytuacjach nietypowych trudnych i konfliktowych. Uczestnik poza różnorodną typologię klientów i dowie się jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego oraz typu osobowości rozmówcy.
BLOK I
Reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
Jakość obsługi klienta, a pozycja przedsiębiorstwa na rynku
Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
Elastyczność w kontaktach z klientami
Psychologia obsługi klienta
Typologia „trudnych klientów”
„Osobowościowa geneza” trudnego klienta
Procesy decyzyjne klientów – rola wartości, potrzeb i dążeń
Sposoby postępowania z różnymi klientami
BLOK II
Podstawy prawidłowych relacji interpersonalnych w kontakcie z klientem
Trafne spostrzeganie i ocena innych,
Nawiązane kontaktu (subiektywizm oceniania innych, dostrajanie, kontrola komunikacji niewerbalnej, budowanie relacji),
Reakcja na obiekcje (kontrola emocji, kontrola komunikacji niewerbalnej, asertywne komunikowanie się, techniki wywierania wpływu, negocjacje cenowe),
Manipulacje ze strony klientów – rozpoznawanie i przeciwdziałanie,
Istota manipulacji i perswazji,
Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje typologie ról zespołowych w wymiarze zadaniowym interpersonalnym oraz ich znaczenie dla pracy zespołu.
Stosuje działania współpracy na rzecz klienta wewnętrznego, na rzecz dążenia do wspólnych celów
Buduje dobre relacje wewnątrz firmy w stosunkach pracowniczych oraz dba o przyjazny wizerunek własnej osoby i firmy
Identyfikuje oraz wykorzystuje własne motywatory wewnętrzne
Definiuje techniki efektywnego zarządzania sobą w czasie
Radzi sobie ze stresem w pracy – wg. poznanych metod automotywacyjnych
Stosuje w praktyce asertywną komunikację
Wykorzystuje metody proaktywnego działania w zespole
Współpracuje na rzecz wspólnych celów
Zna pojęcie autoprezentacji i wykorzystuje je w teorii oraz w praktyce
Definiuje proces afirmacyjny i wie na czym polegają czynniki warunkujące skuteczność afirmacji
Stosuje techniki relaksu i medytacji dla skutecznego programowania umysłu
Definiuje mapę dokonań i wie na czym polega
Wykorzystuje techniki efektywnego zarządzania sobą w czasie
Rozróżnia czynniki motywujące oraz demotywatory
W zakresie kompetencji społecznych rozwinął przeformułowania przekonań na temat siebie, oraz buduje własny wizerunek w oparciu o talenty i unikalność.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności w efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
Efektywność osobista i biznesowa w planowaniu i realizacji zadań
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności zakresu planowania i realizacji zadań, organizacji czasu oraz efektywności osobistej i biznesowej w pracy. Uczestnik nauczy się skutecznie radzić sobie z natłokiem projektów, zadań i celów. Pozna strategie pracy z wszelkiego rodzaju informacjami. Poprawi swoje umiejętności w zakresie kompetencji społecznych - koncentracje w wykonywanych zadaniach i wypracuje nowe skuteczne nawyki ułatwiające pracę.
BLOK I
Efektywność osobista i biznesowa
Strategie wyznaczania celów i określania priorytetów
Diagram Eisenhowera – podział zadań – omówienie + ćwiczenia
Zarządzanie priorytetami w skutecznym zarządzaniu czasem
„Planowanie” - dzienne, tygodniowe i miesięczne
Ćwiczenia na konkretnych przykładach, wypełnianie arkuszy planowania
BLOK II
Organizacja pracy i samodyscyplina
Zasady dotyczące efektywnej organizacji pracy
Zagrożenia dotyczące efektywnej organizacji – Prokrastynacja i prawo Parkinsona
Reguły dot. planowania przerw w pracy i relaksacji
Skuteczne sposoby radzenia sobie z „pożeraczami” czasu i „przerywaczami” pracy
Świadomość własnych ograniczających przekonań - „Siłą Założeń” + ćwiczenia
BLOK III
Zarządzenie pamięcią i uwagą
Efektywność osobista i biznesowa w praktyce
Strategia pracy z tekstem pisanym
Neuroedukacja: pamięć, uwaga, efektywność osobista
Metody zapamiętywania ważnych informacji z mowy i pisma
Jak zarządzać uwagą i wyciągać z tego realne korzyści?
Podsumowanie + ćwiczenia udoskonalające dot. pamięci oraz koncentracji
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje skuteczne zasady zarządzania sobą w czasie, dzięki którym skutecznie rozplanowuje kluczowe zadania
Planuje szereg zadań o różnym stopniu ważności
Wyznacza cele krótko i długo terminowe, ustalać terminy realizacji i mądrze rozkładać pracę w czasie
Korzysta z narzędzi usprawniających zarządzanie czasem takich jak: Macierz Eisenhowra, linia czasu, technika ABC, metoda ALPEN
Charakteryzuje techniki pomagające efektywnie wykorzystywać swój czas pracy oraz radzi sobie ze złymi nawykami,
Wykorzystuje efektywnie swój czas podczas pracy
Wypracowuje własne, skuteczne zasady organizacji pracy własnej
Buduje swoją efektywność osobistą poprzez 6 filarów efektywności
Wyznacza cele w oparciu o misję i wizję zgodnie ze swoimi predyspozycjami
Uzasadnia jaki wpływ na zwiększenie własnej efektywności ma otwartość na zmiany.
Wykorzystuje i rozwija swoją kreatywność, aby znaleźć szybsze i lepsze rozwiązanie problemu
Radzi sobie z natłokiem projektów, zadań i celów oraz zna strategie pracy z tekstami, notatkami i informacjami.
Definiuje pojęcie i założenia neurodydaktyki, czyli dziedziny mówiącej o tym, jak uczy się mózg.
W zakresie kompetencji społecznych jest świadomy roli umiejętności społecznych w odnoszeniu sukcesów w pracy zawodowej oraz jest pewniejszy w działaniu
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności związanych z efektywnością osobistą i biznesową podczas planowania i realizacji zadań.
Etyka biznesu – zarządzanie etyczne w organizacji
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze specyfiką świata wartości etycznych, ponadto uczestnicy dowiedzą się jak przygotować i wdrożyć kodeks etyczny oraz program rozwoju etyki w instytucji. Dowiedzą się jak etycznie postępować w kontakcie z pracownikiem i pracodawcą, rozwiną umiejętności analizy i rozwiązywania problemów i dylematów etycznych a także poznają korzyści, jakie przynosi zastosowanie zasad etyki w biznesie.
BLOK I
Zagadnienia wprowadzające do etyki biznesu
Etyka w praktyce zarządzania
Identyfikacja kluczowych wartości w biznesie
Zadania etyki w sprzedaży i reklamie
Znaczenie etyki biznesu dla pracowników, pracodawców i kontrahentów
Postawy etyczne w firmie
Etyka we współpracy z kontrahentem
BLOK II
Związek między etyką a celami, efektywnością i wizerunkiem firmy
Analiza i diagnoza dylematów etycznych
Jak rozwiązać dylemat etyczny?
Kodeksy etyczne - ich istota, rodzaje i funkcje
Wady i zalety budowania kodeksów etycznych
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje wartości i zasady etyczne w środowisku zawodowym
Rozpoznaje źródła powstających dylematów oraz umie je rozwiązać
Rozumie istotę, budowę i funkcje zawodowych kodeksów etycznych
Przygotowuje kodeks etyczny i wdroża go w instytucji
Odróżnia rzetelny kodeks etyczny od nierzetelnego
Rozpoznaje nieetyczną reklamę i sprzedaż
Wie jak w sposób etyczny za pomocą reklamy wpłynąć na rozwój przedsiębiorstwa
Dba w sposób odpowiedni o zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa
Tworzy długotrwałe relacje z kontrahentami oparte na etycznej współpracy
Usługa skierowana do osób chcących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu etyki biznesu – zarządzania etycznego w organizacji.
Innowacyjność oraz kreatywne rozwiązywanie problemów w biznesie
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności różnorodnych metod kreatywnego myślenia i oraz rozwiązywania problemów w kontaktach biznesowych oraz rozwinięcie umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów i opracowanie warunków wdrożenia metod kreatywnego myślenia podczas pracy.
BLOK I
Trening kreatywności w oparciu o innowacyjność
Umiejętności interpersonalne w twórczości : Analiza informacji zwrotnych a twórczość + ćwiczenia
Jak zniewolwać sztywność i szablonowość podczas kontaktów biznesowych?
Motywacja związana z twórczą pracą
Ocena własnych zdolności i umiejętności
Twórczej samoocena w teorii i w praktyceJak pozostać oryginalnym i nieszablonowym? –aspekty twórczego działania
BLOK II
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Przestrzeń problemowa – przykłady praktyczne
Odkrywanie celów w kontaktach biznesowych
Analiza SWOT
Generowanie pomysłów w zależności od sytuacji
Rozwiązania w oparciu o praktyczne przykłady - ćwiczenia
Ocena rozwiązań – plusy i minusy
Podsumowanie
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Rozróżnia techniki kreatywne gwarantujące generowanie większej liczby pomysłów
Wdraża czynniki kreatywności podczas zarówno pracy wykonywanej samodzielnie jak i grupowo
Definiuje fundamenty innowacyjnego myślenia w kontaktach biznesowych
Charakteryzuje techniki pamięciowe wzbogacające zasób wiedzy
Projektuje elementy wspomagające twórcze myślenie
Motywuje zespołu do kreatywnego i twórczego myślenia
Definiuje zasady pomagające współtworzyć innowacyjne rozwiązania
Dokonuje analizy problemu oraz patrzy na problem z innej perspektywy oraz dodatkowo generuje niestandardowe rozwiązania
Selekcjonuje i ocenia najlepsze rozwiązania zgodnie z najistotniejszymi kryteriami
Projektuje umiejętności skutecznego sprzedawania pomysłów w organizacji
Ocenia co ma wpływ na proces tworzenia nowych rozwiązań oraz zna ewentualne bariery i sposoby ich pokonywania
W zakresie kompetencji społecznych wzrost w zakresie komunikacji w zespole i współpracy zorientowanej na cel
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności związanych z innowacyjnością oraz kreatywnym rozwiązywaniem problemów w biznesie.
Inteligencja emocjonalna w biznesie
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych w rozwoju świadomego zarządzania własnym stanem emocjonalnym oraz zrozumienie dynamiki emocji i procesów emocjonalnych u innych ludzi. Zostaną również rozwinięte kompetencje budowania relacji w inteligentny emocjonalnie sposób oraz nauka budowania świadomości znaczenia Inteligencji emocjonalnej jako komponentu kapitału przywódczego liderów.
BLOK I
Emocje w biznesie i życiu zawodowy
Kompetencje inteligencji emocjonalnej
Rola i znaczenie emocji w biznesie
Obszary wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w biznesie
Ćwiczenia – obszary rozwoju - kwestionariusz badający poziom inteligencji emocjonalnej i wytypowanie obszarów do rozwoju
BLOK II
Świadomość emocjonalna
Jak działa mechanizm emocji i jakie są jego skutki?
Mózg emocjonalny i mózg racjonalny - omówienie
Strategie wyzwalania i odbioru emocji, które budują współpracę i zaufanie
BLOK III
Rozwijanie samokontroli – Zarządzanie emocjami
Strategie reakcji na emocje
Zarządzanie złością, irytacją, zniecierpliwieniem, niepewnością
Model ABCDE w praktyce – przebudowywanie sposobu myślenia w trakcie trudnej sytuacji emocjonalnej
BLOK IV
Inteligencja emocjonalna w teorii i w praktyce - relacje biznesowe
Rola empatii w budowaniu relacji biznesowych z innymi + ćwiczenia
Jak słuchać innych i jak prawidłowo odpowiadać? – ćwiczenia
Praktyczny wpływ emocji na porozumiewanie się między osobami
Umiejętności rozróżniania i nazywania emocji w kontaktach biznesowych
Strategie wyzwalania emocji, które budują współpracę
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Rozumie procesy związanych z powstawaniem i dynamiką silnych stanów emocjonalnych
Rozróżnia typologie emocji i mechanizmy zmiany stanów emocjonalnych oraz ich procesy przetwarzania informacji i podejmowania decyzji
Rozpoznaje własne emocje i przeciwdziała stanom afektywnym mogącym zakłócić proces podejmowania decyzji
Charakteryzuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
Zna podstawy empatii, wie jakie są obszary inteligencji emocjonalnej, wie co się składa na pojęcie inteligencji emocjonalnej
Kreuje wiedzę o wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu sobą, zarządzaniu relacjami z innymi oraz zarządzaniu zespołem
Przeprowadza autodiagnozę własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
Określa co go motywuje i co sprawia, że ma chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
Sprawuje kontrolę nad własnymi emocjami i zachowaniami
Reaguje odpowiednio na sytuacje stresowe oraz radzi sobie z emocjami, które pojawiają się w sytuacji stresowej
Zarządzać własnymi emocjami, posługuje się mapą emocji
Buduje dobre jakościowo kontakty z klientami oraz współpracownikami
W zakresie kompetencji społecznych jest świadomy roli umiejętności społecznych w odnoszeniu sukcesów w pracy zawodowej, poprawia jakość kontaktów ze współpracownikami i klientami oraz buduje poprawne relacje interpersonalne.
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności związanych z kompetencjami interpersonalnymi, głównie w kontekście inteligencji emocjonalnej, pracy w zespole, przewodzenia, tworzenia więzi oraz budowania dobrych relacji z innymi.
Komunikacja interpersonalna wykorzystywana w przedsiębiorstwie
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do prowadzenia komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie w tym: umiejętności w sferze przekazu informacji werbalnej oraz niewerbalnej z wykorzystaniem narzędzi do tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych w zespole oraz motywacji oraz umiejętność budowania komunikatów zgodnych z intencją i rozumienia komunikatów nadawcy zgodnie z założeniem.
BLOK I
Zasady skutecznej komunikacji
Komunikacja interpersonalna i jej rezultaty w praktyce.
Efektywność komunikacyjna - stosowność / skuteczność
Bariery w procesie komunikacji
Jak zbudowa
komunikacyjną wiarygodność?
Style komunikacji - Algorytmy rozpoznawania i reagowania na poszczególne style
Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego uczestników – ćwiczenia praktyczne
Macierz Eisenhowera – macierz efektywności komunikacyjnej
Autoanaliza stylów komunikacyjnych
BLOK II
Struktury komunikacyjne
Mowa: sugerowanie oraz wyrażanie potrzeb
Przekonywanie: uzasadnianie i odwoływanie się do wspólnych wartości i celów
Negocjowanie: proponowanie korzyści oraz opisywanie konsekwencji
Zjednywanie: zachęcanie, inspirowanie
Techniki komunikacji ekspresywnej a style komunikacji społecznej - wzajemne powiązania i zastosowanie
BLOK III
Komunikacja w sytuacjach trudnych i problemowych
Informacja zwrotna w budowaniu i realizacji celów indywidualnych
Różnica między komunikatem typu "Ja" i typu "Ty".
Schemat udzielania informacji zwrotnej dotyczącej zmiany zachowania
Asertywna odmowa zabezpieczająca relacje
Ćwiczenia z wykorzystaniem poznanych metod i technik komunikacyjnych
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Zna błędy i bariery w komunikacji,
Rozróżnia czynniki wpływające na przekazy komunikacyjne i problemy w komunikacji w codziennej pracy,
Korzysta z technik sekwencyjnego zadawania pytań, by rozmówca sam potwierdził, to czego potrzebuje,
Używa techniki skutecznej komunikacji zarówno w przekazywaniu informacji, jak i ich odbiorze,
Kreuje rozmowy z „trudnym rozmówcą”, - posiada umiejętności zarządzania sytuacją konfliktową, zna narzędzia radzenia sobie z presja i manipulacją
Porozumiewania się w sposób efektywny, z nastawieniem na słuchanie, zrozumienie i umiejętne przekazanie informacji zwrotnej,
Identyfikuje i analizuje problemy, które rodzą brak komunikacji i współpracy,
Zna własny stylu komunikacji, jego mocne oraz słabe strony,
Rozpoznaje techniki w jaki styl komunikacji stosować w zależności od typu odbiorcy,
Dostosowuje stylu komunikacji do odbiorcy, uwzględniając skuteczne umiejętności komunikacyjne,
Stosuje techniki aktywnego słuchania, wyrażania własnego zdania i udzielania informacji zwrotnej,
Wypracuje skuteczne narzędzia pozwalające na zbudowanie korzystnych relacji w zespole, wpływających na motywację i realizację zadań na możliwie wysokim poziomie
W zakresie kompetencji społecznych pogłębił świadomość na temat korzyści płynących z komunikacji w zespole i porozumiewania się w sposób pewny podczas pracy z zespołem oraz z potencjalnych klientem nastawionym na współpracę.
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności komunikacyjnych, pragnących poszerzyć swoje umiejętności interpersonalne oraz wzbogacić swój rozwój osobisty o umiejętności i wiedze wykorzystywaną w komunikacji interpersonalnej.
Komunikacja werbalna i niewerbalna z elementami mediacji
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy oraz umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Uczestnik nabędzie kompetencje wyrażania postawy asertywnej i stosowania technik negocjacyjnych w życiu prywatnym i zawodowym. Tematyka szkolenia obejmuje również elementy mediacji wykorzystywane w praktyce.
BLOK I
Poziomy komunikacji społecznej.
Definicja i model komunikacji dwustronnej
Trening umiejętności skutecznego słuchania
Podstawowe techniki aktywnego słuchania
Komunikacja werbalna
Komunikacja niewerbalna
Style komunikacji niewerbalnej
Komunikaty niewerbalne i interakcyjne
Techniki argumentacji i perswazji.
Budowanie wiarygodności i własnej kompetencji.
BLOK II
Typy osobowości a style komunikacji.
Praktyczne techniki poprawy skuteczności komunikacji.
Przyczyny zaburzeń w komunikacji społecznej
Bariery komunikacyjne w relacji z klientem i współpracownikiem.
Znaczenie gestów i komunikatów pozawerbalnych.
Trening odczytywania mowy ciała rozmówcy.
Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów. AlterEgo
Konstruktywna krytyka – rodzaje stosowanych komunikatów.
Mediacje i negocjacje w komunikacji
Style, etapy oraz techniki negocjacji oraz mediacji
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje praktyczne narzędzia potrzebne do sprawnego komunikowania się, rozwiązywania problemów oraz prowadzenia dialogu w życiu codziennym
Wie jak zapobiegać konfliktom, niwelować ich skutki i rozwiązywać z korzyścią dla obu zaangażowanych w nie stron.
Rozpoznaje nieporozumienia i konflikty oraz wie jak przeciwdziałać typowym w firmie sporom.
Stosuje praktyczną wiedzę na temat kontrolowania i zakończenia sytuacji konfliktowych
Definiuje techniki manipulacji i sposoby przeciwdziałania manipulacjom.
Definiuje podstawy mediacji i negocjacji jako alternatywne metody rozstrzygania sporów w firmie.
Stosuje elementy wiedzy teoretycznej w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz teorii konfliktu, elementami negocjacji oraz mediacji.
Wie jakie są podstawowe błędy w komunikowaniu się,
Używa techniki argumentacji i perswazji w życiu zawodowym jak i codziennym,
Buduje swoją wiarygodność i pewność siebie w relacjach międzyludzkich.
Uczestnik szkolenia poprawił swoje zdolności komunikacyjne poprzez poznane techniki skutecznego porozumiewania się oraz wie jaki wpływ mają emocje podczas procesu komunikacji oraz posiada umiejętność samoregulacji własnych emocji.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej wraz z elementami mediacji.
Kreowanie marki osobistej – Personal Branding
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do kreowania własnej marki osobistej oraz tworzenia strategii jej komunikacji w przedsiębiorstwie w tym: poznanie technik, koncepcji oraz zasad niezbędnych do zbudowania własnej marki oraz nabycie umiejętności definiowania, kreowania oraz osiągania zamierzonych rezultatów i efektów w zakresie tworzenia indywidualnej marki.
BLOK I
Fundamenty budowania marki osobistej
Budowa własnej marki – droga do sukcesów zawodowych?
Strategia budowania własnej marki w organizacji.
Błędy w budowaniu osobistej marki w social mediach?
Wizerunek w miejscu pracy - komunikacja dla otoczenia poprzez wygląd i zachowanie?
Powody, dla których warto inwestować w budowanie marki osobistej.
BLOK II
Narzędzia do budowania marki osobistej
Elementy składowe marki osobistej.
Mocne strony i obszary do rozwoju na bazie profilu koloru osobowości.
Omówienie systemu arkuszu wartości.
Jak wyróżnić się na tle innych silnych marek?
Benchmarking - Siły wspierające w zakresie budowania własnej marki w organizacji
Budowanie przewagi konkurencyjnej a współpraca zespołowa
Mocne strony i obszary do rozwoju - Arkusz kompetencji.
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje zasady budowania wizerunku zgodnego z własną marką.
Definiuje zasady budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
Kreuje zasady komunikacji własnej marki w organizacji.
Stosuje techniki zwiększania poczucia pewności siebie.
Rozumie zasady dyplomatycznej asertywności w przedsiębiorstwie
Rozróżnia techniki PR (m.in. metodologia Simona Sinka, model GROW, EPU, RTB, analiza SWOT).
Charakteryzuje elementarne zasady: dress-codu i savoir-vire.
Definiuje własnych silnych kompetencji w relacjach osobistych i zawodowych.
Posiada umiejętności mówienia o swoich obszarach do rozwoju.
Buduje prezentacje własnej osoby zgodnie z celem spotkania, prezentacji czy też wystąpienia.
Zwiększył swoją efektywności osobistą oraz zawodową zgodnie ze specyfiką branży.
W zakresie kompetencji społecznych pogłębił świadomość na temat korzyści płynących z komunikacji interpersonalnej, zwiększył swoją pewność siebie wraz z asertywnością w kontaktach biznesowych dzięki rozwinięciu umiejętności związanych z autoprezentacją.
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności, wiedzy i kompetencji społecznych w zakresie budowania własnej marki osobistej.
Kreowanie pewności siebie oraz wzmacnianie potencjału
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest wzmocnienie przez uczestnika pewności siebie oraz pewności w działaniu. Pozna techniki umożliwiające budowanie poczucia własnej wartości, nauczy się docierać i wykorzystywać swoje wewnętrzne zasoby. Pozna techniki mentalne, zwiększy swój potencjał, wyznaczy cele oraz wytyczy drogę do realizacji swojej mapy do realizacji.
BLOK I
Pewność siebie – od czego zależy?
Co wiem o sobie? Jak rozstać się ze schematami, które nas osłabiają i demotywują?
Moje mocne i słabe strony - samoocena
Moja lista życiowych sukcesów, czyli jak nauczyć się doceniać siebie
Pewność siebie oraz pewność w działaniu – jak ją zbudować?
BLOK II
Własny system wartości – wyznaczanie priorytetów
Afirmacja i jej znaczenie w budowaniu pewności siebie
Czy cele zawodowe i osobiste są spójne? - Ocena
Pytania kartezjańskie – matryca badania ekologii celu
Motywacja a realizacja wyznaczonych celów
BLOK III
Wizualizacja - sposób motywacji, wzbudzania pozytywnych emocji i wzmacniania pewności siebie
Wyobraźnia – jak ją wykorzystać przy realizowaniu celów
Mapa Marzeń – projektowanie własnej przyszłości
Mowa Ciała – wykorzystanie do wzmacniania pewności siebie
Typy postaw: postawy nawykowe i wyuczone
Trening technik asertywnych - wykorzystanie w praktyce
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Wie jakie są mechanizmy pewności siebie.
Redukuje stres wynikający o z braku pewności siebie.
Definiuje podstawowe pojęcia twórczego myślenia: twórczość, innowacyjność, kreatywność,
Definiuje przeszkody utrudniające podejmowanie twórczych działań,
Stosuje metody rozwijania kreatywności w praktyce,
Wie czym jest trening kreatywności i na czym polega,
Wytwarza twórcze pomysły za pomocą poznanych technik i metod,
Wykorzystuje w praktyce umiejętność myślenia kombinacyjnego oraz myślenia transformacyjnego
Wykorzystuje metody rozwiązywania problemów: burza mózgów, mapy myśli, sześć kapeluszy.
Definiuje pojęcie wizualizacji - zna sposoby motywacji, wzbudzania pozytywnych emocji i wzmacniania pewności siebie
Definiuje pojęcie wyobraźni i wykorzystuje ją przy realizowaniu zamierzonych celów
Wie na czym polega Mapa Marzeń – projektuje własną przyszłość na jej podstawie
Wie na czym polega Mowa Ciała – wykorzystuje ją do wzmacniania pewności siebie
Rozróżnia typy postaw: postawy nawykowe i wyuczone
Wykorzystuje w praktyczny sposób: Trening technik asertywnych
Rozwinął swoją kreatywność w relacjach poprzez twórcze ćwiczenia rozwijające umiejętności komunikacyjne,
Posługuje się wybranymi narzędziami, technikami i dzięki temu będą mogli swobodnie wykorzystywać je w swojej pracy,
Zna narzędzia służące ocenie generowanych pomysłów i określaniu opłacalności ich wdrożenia.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu kreowania pewności siebie oraz wzmacnianie własnego potencjału.
Metody i narzędzia komunikacji marketingowej w biznesie
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest przekazanie najlepszych praktyk w zakresie budowanie strategii komunikacji marketingowej w Internecie oraz omówienie kluczowych narzędzi e-marketingu przez narzędzia promocji online po niestandardowe formy komunikacji online.
Celem jest również zaprezentowanie sposobów i narzędzi pomiaru skuteczności działań internetowych oraz analizy rentowności promocji online.
BLOK I
Komunikacja formalna
Komunikacja nieformalna
Reklama - zasady działania i skuteczność reklamy
Promocja sprzedaży (rodzaje, kiedy stosować, mierzenie efektywności)
Public Relations - narzędzie kształtowania wizerunku, efekty działań public relations
Marketing bezpośredni
Sprzedaż osobista - warunki skuteczności, zasady działania
Sponsoring i event marketing - wybór, kreowanie własnych wydarzeń
BLOK II
Konsument w Internecie
Budowanie strategii promocji online
Reklama i promocja – od koncepcji do realizacji
Model komunikacji promocyjnej/marketingowej
Planowanie kampanii internetowej
Jak skutecznie tworzyć fundamenty komunikacji online?
Leady, czyli jak pozyskiwać klientów online?
Formy e-mail marketing
Praktyka redagowania komunikatów za pośrednictwem komunikatorów internetowych
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje pojęcia komunikacji formalnej i nieformalnej
Definiuje pojęcie reklamy i zna zasady jej działania oraz skuteczności
Tworzy promocje sprzedaży – stosuje ją w praktyce w mierzeniu założonych celów
Kreuje narzędzia kształtowania wizerunku online
Rozróżnia marketing bezpośredni oraz pośredni
Kreuje własny model komunikacji promocyjnej zgodnie z poznanymi narzędziami
Redaguje komunikaty za pośrednictwem komunikatorów internetowych
Zna sposoby i narzędzia pomiaru skuteczności działań internetowych oraz analizę rentowności promocji online
Definiuje kluczowe mierniki efektywności i pojęcia e-marketingowych
W zakresie kompetencji społecznych wykorzystuje swoje pasje w procesie wzmacniania swojej marki oraz będzie świadomy swoich osobistych wartości w relacjach komunikacji marketingowej.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności w zakresie metod i narzędzi komunikacji marketingowej w biznesie.
Nowoczesna sprzedaż internetowa – Social Selling
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom jak budować za pomocą komunikacji w social mediach trwałą relację z klientami oraz jak budować sieci kontaktów przekładające się na zwiększoną efektywność sprzedaży. Zarządzanie własnym wizerunkiem eksperta w sieci, znajomości wybranych narzędzi wspierających Social Selling, a także konstruowanie programów social sellingowych we własnej organizacji pozwoli na stworzenie profesjonalnego kanału sprzedaży internetowej.
BLOK I
Czym jest Social Selling?
Założenia Social Sellingu
Narzędzia social sellingu
Krajobraz social media – jak wykorzystywać platformy społecznościowe i osiągać efekty
Budowa strategii social media - co musi zawierać, po co ją tworzyć?
Anatomia postów – jak tworzyć angażujące treści w social mediach?
BLOK II
Świadomość marki i jej wizerunek
Budowanie relacji i sieci kontaktów – ilość czy jakość?
Umiejętność dotarcia do właściwych osób
Trendy w komunikacji
Jak przygotować się do wdrożenia social selling w organizacji?
Uczestnik:
Wie czym należy się kierować w komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i czym różni się ona od rozmowy sprzedażowej w innych kanałach.
Wie czym się różni klasyczny proces sprzedażowy od Social Sellingu
Zna cechy efektywnego profilu osobistego
Potrafi zbudować sieć kontaktów biznesowych w social mediach
Wie jakie są trendy rynkowe i jak wykorzystać je w praktyce
Potrafi konstruować programy social sellingowe
Wie jak wprowadzić w swojej organizacji odpowiednie elementy social sellingu
Wie jak uniknąć błędów na wczesnym etapie wprowadzenia Social Selingu w organizacji
Wie które narzędzia Social Sellingu najlepiej działają na użytkowników portali społecznościowych
Potrafi budować długotrwałe relacje
Potrafi tworzyć treści w social mediach pozwalające na zwiększenie efektywności swojej pracy
Usługa skierowana do osób dążących do poszerzenia wiedzy i umiejętności w zakresie nowoczesnej sprzedaży internetowej.
Organizacja i zarządzanie sprzedażą
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest doskonalenie przez uczestników umiejętności realizacji strategii sprzedaży firmy oraz właściwe planowanie realizacji celów w zależności od potencjału rynku. Ponadto szkolenie wpłynie w znacznym stopniu na umiejętność wykorzystania nowoczesnych narzędzi w zakresie monitorowania efektów pracy oraz wpływaniu na rozwój kompetencji sprzedażowych.
BLOK I
Organizacja wewnętrzna zespołu sprzedażowego
Definiowanie indywidualnych i zespołowych zadań i celów
Planowanie celów sprzedaży i metod osiągania celów
Planowanie i podział budżetu sprzedażowego
Umiejętności komunikacyjne menedżera sprzedaży
Automotywacja oraz zaangażowanie w działania
BLOK II
Wielkość i potencjał rynku
Ocena rynku i możliwości rynkowych (cross-analysis, gap analysis, new market)
Analiza rynku – analiza konkurencji i sojuszników
Rywalizacja rynkowa – zdobywanie kontraktów na rynku
Pozycjonowanie oferty na tle konkurencji
Uczestnik:
Uzyskał podstawowe kompetencje sprzedażowe
Wie jak planować cele sprzedażowe i podział budżetu
Potrafi przygotowa
profesjonalną strategię sprzedaży produktów
Wie jak projektować i organizować proces sprzedaży
Wie jak efektywnie rozwinąć styl zarządzania zespołem sprzedaży
Wie jak wyznacza
cele krótko- i długoterminowe
Zna mechanizmy motywacyjne i ich praktyczne zastosowanie
Potrafi opracować narzędzia przydatne przy zarządzaniu sprzedażą
Wie jak korygować cele i zamieniać je na zadania
Potrafi budować strategie dostosowane do potrzeb handlowych
Potrafi dokonać analizy rynku i możliwości rynkowych
Potrafi przeprowadzać analizy, wykorzystywać dostępne analizy rynkowe oraz stosować ich wyniki w praktyce
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności związanych z organizacją oraz zarządzania sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Skuteczny clienting, czyli zarządzanie relacyjne z klientem
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest wyrobienie odpowiednich nawyków u uczestnika szkolenia związanych z nawiązywaniem i utrzymywaniem właściwej relacji biznesowej z klientem. Poznanie znaczenia właściwego zarządzania relacjami z klientem przez pryzmat cyklu życia klienta, zdiagnozowanie czynników, które mogą negatywnie wpłynąć na relacje z klientem oraz nauka rozpoznawania typów klientów i ich potencjalny wpływ na działalność własnej organizacji.
BLOK I
Definicja clienting’u jako sprzedaży relacyjnej
Relacja z Klientem od kontaktów bezpośrednich po korespondencje mail’ową
Jak postępować aby utrzymać kontakt z Klientem a nie być nachalnym?
Czego oczekuje ode mnie Klient, a czego Ja oczekuję od Klienta?
CRM - zarządzanie relacjami z Klientem
BLOK II
Typologie Klientów
Motywacja a proces sprzedaży
Etapy sprzedaży a etapy obsługi klienta
Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym'' i „zmiennym” Klientem
Sprzedaż a gwarancja satysfakcji klienta
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Buduje podstawy efektywnej komunikacji w firmie.
Buduje strategie komunikacji przy uwzględnieniu potrzeb oraz oczekiwań odbiorców.
Redaguje skuteczne komunikaty wewnętrzne w przedsiębiorstwie,
Wykorzystuje narzędzia komunikacji oraz określa skuteczność działań, a także ich optymalizacji w zależności od potrzeb.
Kreuje pozytywną atmosferę wśród współpracowników oraz wie jak używać efektywnej komunikacji w codziennej pracy
Definiuje rolę marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwie
Definiuje zasady budowania strategii marketingowej opartej na paradygmacie relacyjnym
Rozróżnia bariery i ograniczenia związane z wdrożeniem strategii marketingu relacyjnego w organizacji
Zna korzyści z wdrożenia strategii marketingu relacyjnego w organizacji
Stosuje instrumenty marketingu relacyjnego i zna ich praktyczne znaczenie
Zyskał szereg kompetencji społecznych z zakresu podstawowych zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz budowania pozytywnych relacji w codziennych kontaktach.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu skutecznego clienting’u czyli zarządzania relacyjnego z klientem.
Social media, czyli marketing w mediach społecznościowych
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikowi wiedzy i umiejętności, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii. Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy.
BLOK I
Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy
Rynek usług komunikacji społecznościowej
Budowa strategii komunikacji w społecznościach internetowych
Analiza i wybór narzędzi społecznościowej komunikacji
Tworzenie harmonogramu, budżetu oraz KPI’s projektu komunikacyjnego
Metodologia i narzędzia pomiaru efektów działań
Realizacja, monitoring i estymacja kampanii
BLOK II
Social media wykorzystane dobrze lub źle – galeria przypadków i przykładów
Praktyczna realizacja działań w social media
Taktyka a strategia, czyli o przewagach dobrze przemyślanej elastyczności
Darmowe i komercyjne narzędzia do monitorowania społecznościowego internetu
Metody pomiaru – związek z celami i założonymi grupami dotarcia
Narzędzia wspomagające pomiar
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Definiuje podstawowe zasady w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad
Stosuje narzędzia promocyjne, służące do realizacji ustalonych celów reklamowych,
Wykorzystuje budowę strategii komunikacji w społecznościach internetowych
Analizuje efekty działania w social mediach
Rozróżnia dobre i złe praktyki w komunikacji w social mediach
Definiuje typy mediów społecznościowych i zna ich zastosowanie
Dopasowuje samodzielnie narzędzia do planowanych celów marketingowych,
Planuje prostą strategię komunikacji w social media,
Wdraża strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
Dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań,
Mierzy efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski.
Uczestnik jest świadom swoich umiejętności potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami oraz umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom.
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z Social media, czyli marketingu w mediach społecznościowych.
Zarządzanie czasem i zadaniami, czyli efektywne planowanie
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z organizowaniem pracy własnej i innych ale także z narzędziami usprawniającymi zarządzanie czasem. Ponadto uczestnicy dowiedzą się jak prawidłowo określać cele, ustalać priorytety, delegować zadania, radzić sobie z czynnikami zakłócającymi pracę. Usługa pozwoli także na wypracowanie odpowiednich strategii oraz metod dla efektywnej współpracy z innymi pod presją czasu.
BLOK I
Zarządzanie czasem własnym – rola i znaczenie
Pozytywne i negatywne nawyki związane z wykorzystaniem czasu
Zasady planowania i praktyczne korzyści wynikające z lepszej organizacji czasu pracy
Jak poprawnie formułować swoje cele?
Wyznaczenie priorytetów - określenie zadań pilnych, ważnych i mniej istotnych
Wyznaczanie celów krótko i długoterminowych w praktyce
Poznanie metod planowania pracy własnej i strukturalizacji zadań
BLOK II
Bariery efektywnego wykorzystania czasu
Jak najskuteczniej walczyć z pożeraczami czasu?
Kluczowe zasady współpracy i ustalania zadań z innymi
Asertywność w delegowaniu, egzekwowaniu, dzieleniu się pracą, przyjmowaniu zadań
Redukcja stresu a realizacja zadań w praktyce, czyli odzyskiwanie poczucia kontroli nad czasem
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Działa bezstresowo i z większą koncentracją
Wie od czego zależy produktywność osobista i jak ją podnieść
Określa w sposób skuteczny priorytety w działaniu
Wie w jaki sposób poprawnie formułować swoje cele i je osiągać
Planuje swoje działania na podstawie wartości i priorytetów
Kreuje zwiększenie efektywności zarządzania czasem
Współdziała z innymi ludźmi w ramach realizacji wspólnych zadań i projektów
Definiuje poziom motywacji do działania i wie w jaki sposób go zwiększyć
Rozróżnia metody i techniki zarządzania czasem i zadaniami
Przeciwdziała czynnikom zakłócającym pracę
Wie jak dzięki asertywności podnieść swoją efektywność w działaniu i wyznaczaniu oraz przyjmowaniu zadań
Planuje w sposób efektywny czas pracy
Redukuje stresory oraz tym samym maksymalizować efektywność swojej pracy
Usługa skierowana do osób chcących poszerzyć wiedze i umiejętności z zakresu zarządzania czasem i zadaniami, czyli efektywnego planowania.
Zarządzanie i rozwiązywanie konfliktów w zespole
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat przyczyn powstawania i narastania sytuacji konfliktowych, zarządzania nimi oraz poznania ich mechanizmów. Ponadto szkolenie dostarczy szeroki repertuar wiedzy na temat, technik, stylów i metod rozwiązywania konfliktów w zespole i diagnozy sytuacji konfliktowej. Uczestnicy nabędą także umiejętności identyfikowania źródeł konfliktów w firmie, co pozwoli na tworzenie efektywniejszej współpracy.
BLOK I
Rozpoznanie istoty konfliktów oraz ich przyczyn
Skuteczna komunikacja w sytuacjach konfliktowych
Jak efektywnie zarządzać i kierować konfliktem?
Radzenie sobie z oporem i konfliktem zespołowym
Techniki i style rozwiązywania konfliktów
BLOK II
Umiejętności osobiste a rozwiązywanie trudnych sytuacji
Rozpoznanie własnych stylów radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej
Skutki niezauważania i zaniechania działania w sytuacji konfliktu
Sposoby zapobiegania konfliktom
Sposoby dochodzenia do porozumienia - rola mediatora, negocjatora lub arbitra
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Wie czym jest konflikt i zna jego źródła
Stosuje skuteczną komunikację w sytuacjach konfliktowych
Stosuje zdobytą wiedzę w obszarze rozwiązywania i zarządzania konfliktem
Buduje bezkonfliktową komunikację w zespole
Zna własne umiejętności i predyspozycje rozwiązywania sytuacji konfliktowych
Definiuje zachowania, które należy unikać w sytuacji konfliktowej
Wie w jaki sposób efektywne rozwiązywanie konfliktów przyczynia się do budowania długofalowych relacji w zespole
Określa własny styl rozwiązywania konfliktu i własną ścieżkę rozwoju w tym obszarze
Dopasowuje styl działania w sytuacji konfliktowej w zależności od zaistniałego problemu
Przekształca sytuacje konfliktową w szansę do budowania dobrych relacji z członkami zespołu
Kreuje zapobieganie konfliktom w zespole
Usługa skierowana do osób pragnących poszerzyć swoją wiedze i umiejętności z zakresu zarządzania i rozwiązywania konfliktów w zespole.
Zarządzanie stresem i samokontrola emocji w miejscu pracy
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest przybliżenie aktualnej wiedzy na temat stresu i metod budowania długotrwałej odporności psychicznej. Uczestnik nauczy się, jak radzić sobie ze stresem w pracy, prawidłowo redukować poziom napięcia i wzmacniać samokontrolę. Pozna sposoby na zachowanie równowagi emocjonalnej i dbania o swoją energię, pogłębi wiedzę na temat budowania autorytetu i własnej wartości.
BLOK I
Pojęcie "stresu" - pozytywne i negatywne następstwa jego występowania:
Typowe objawy stresu - w jaki sposób szybko na nie reagować?
W jaki sposób stres wpływa na nasze myślenie i działanie?
Doraźne i efektywne metody antystresowe
Typowe źródła stresu
BLOK II
Sposoby redukcji stresu: techniki, metody, treningi.
Postawy i ich funkcje a własne wartości – regulacja emocji,
Inteligencja emocjonalna w praktyce,
Trening relaksacji neuromięśniowej:
Zastosowanie testów osobowości, postaw asertywnych i kwestionariusza inteligencji emocjonalnej.
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Buduje i umacnia w sposób konsekwentny swoją wartość i autorytet
Radzi sobie ze stresem w sytuacjach osobistych i biznesowych
Kreuje świadomość indywidualnych czynników stresogennych
Zna swój styl działania w sytuacjach stresowych i nauka pracy z nim
Wie jak obniżyć napięcia w sytuacjach stresowych
Definiuje sposoby radzenia sobie w sytuacjach przeciążenia
Wie jak powstaje stres oraz jak efektywnie nim zarządzać
Reaguje prawidłowo na stresujące sytuacje oraz tworzy osobiste strategie radzenia sobie ze stresem.
Rozpoznaje czynniki wewnętrze oraz zewnętrzne, które wpływają na pojawienie się stresu.
W zakresie kompetencji społecznych nauczył się jak osiągać większą satysfakcję życia, mobilizację do działania oraz otwartość na nowe wyzwania.
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności oraz wiedzy z zakresu zarządzania stresem i samokontroli w miejscu pracy.
Zarządzanie stresem i samokontrola emocji w miejscu pracy
- CEL EDUKACYJNY:
- RAMOWY PROGRAM:
- EFEKTY KSZTAŁCENIA:
- GRUPA DOCELOWA:
Celem szkolenia jest przybliżenie aktualnej wiedzy na temat stresu i metod budowania długotrwałej odporności psychicznej. Uczestnik nauczy się, jak radzić sobie ze stresem w pracy, prawidłowo redukować poziom napięcia i wzmacniać samokontrolę. Pozna sposoby na zachowanie równowagi emocjonalnej i dbania o swoją energię, pogłębi wiedzę na temat budowania autorytetu i własnej wartości.
BLOK I
Pojęcie "stresu" - pozytywne i negatywne następstwa jego występowania:
Typowe objawy stresu - w jaki sposób szybko na nie reagować?
W jaki sposób stres wpływa na nasze myślenie i działanie?
Doraźne i efektywne metody antystresowe
Typowe źródła stresu
BLOK II
Sposoby redukcji stresu: techniki, metody, treningi.
Postawy i ich funkcje a własne wartości – regulacja emocji,
Inteligencja emocjonalna w praktyce,
Trening relaksacji neuromięśniowej:
Zastosowanie testów osobowości, postaw asertywnych i kwestionariusza inteligencji emocjonalnej.
Po ukończonej usłudze uczestnik:
Buduje i umacnia w sposób konsekwentny swoją wartość i autorytet
Radzi sobie ze stresem w sytuacjach osobistych i biznesowych
Kreuje świadomość indywidualnych czynników stresogennych
Zna swój styl działania w sytuacjach stresowych i nauka pracy z nim
Wie jak obniżyć napięcia w sytuacjach stresowych
Definiuje sposoby radzenia sobie w sytuacjach przeciążenia
Wie jak powstaje stres oraz jak efektywnie nim zarządzać
Reaguje prawidłowo na stresujące sytuacje oraz tworzy osobiste strategie radzenia sobie ze stresem.
Rozpoznaje czynniki wewnętrze oraz zewnętrzne, które wpływają na pojawienie się stresu.
W zakresie kompetencji społecznych nauczył się jak osiągać większą satysfakcję życia, mobilizację do działania oraz otwartość na nowe wyzwania.
Usługa skierowana do osób dążących do zwiększenia umiejętności oraz wiedzy z zakresu zarządzania stresem i samokontroli w miejscu pracy.
Nasz adres:
ul. Kaliska 83/6
63-400 Ostrów Wielkopolski
Godziny pracy biura:
8:00 – 16.00
Poniedziałek – Piątek
Skontaktuj się :
Telefon: +48 575-95-85-45
E-mail: biuro@agat-szkolenia.pl