FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Należy wypełnić formularz kontaktowy widniejący na stronie. Formularz wypełnia osoba indywidualna bądź w przypadku firm – przedstawiciel przedsiębiorstwa. Innym sposobem jest kontakt mailowy biuro@agat-szkolenia.pl bądź telefoniczny +48 575-95-85-45
Tak, każdy z uczestników otrzymuje zaświadczenie/certyfikat potwierdzające udział w szkoleniu wraz z opisem celu edukacyjnego bądź biznesowego oraz opisem efektów kształcenia się w zakresie umiejętności, wiedzy i kompetencji społecznych.
Usługi realizowane są na terenie całego kraju, szkolenie może odbyć się zarówno w siedzibie firmy zgłaszającej jak i naszej, ale również w innych salach wykładowych z niezbędnym wyposażeniem spełniające korzystne warunki pod daną specyfikę szkolenia.
W zależności od projektu w usługach mogą uczestniczyć osoby indywidualne (pracujące bądź bezrobotne) oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą jako uczestnik instytucjonalny, który dodatkowo może delegować pracowników zatrudnionych na każdy rodzaj umowy.
Harmonogram szkolenia ustalany jest indywidualnie co do zebranej grupy po wcześniejszym wyznaczeniu a następnie potwierdzeniu u wszystkich uczestników biorących udział w usłudze szkoleniowej.
Usługę cechuje podział na część teoretyczną oraz praktyczną w zależności od branży. Wiedza przekazywana przez naszych trenerów oparta jest na licznych przykładach praktycznych, prowadzone są warsztaty oraz przekazywane są niezbędne materiały szkoleniowe.
- Wstępna Analiza potrzeb w formie konsultacji w celu ustalenia szczegółowego zakresu merytorycznego szkolenia.
- Przeprowadzenie szkolenia.
- Materiały szkoleniowe.
- Zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu oraz nabyte umiejętności, kompetencje.
Nasz adres:
ul. Kaliska 83/6
63-400 Ostrów Wielkopolski
Godziny pracy biura:
8:00 – 16.00
Poniedziałek – Piątek
Skontaktuj się :
Telefon: +48 575-95-85-45
E-mail: biuro@agat-szkolenia.pl